[Tajfutas] visszaélés a levélcímemmel

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Okt. 30., Sze, 10:13:05 CET

Sziasztok!

A yahoo-s cím nem az enyém, hanem azé a bűnözőé, aki garázdálkodik a
magyarok levelezésében. A gmail-es jelszót megváltoztattam, de ekkor még
nem tudtam használni. Levelet írni tudtam, de számomra nem jöttek e
levelek. Később rájöttem, ennek az az oka, hogy amikor ellopta a címemet, a
beállításokat úgy változtatta meg, hogy mindent átirányított a kamu yahoo-s
címre. Miután megszüntettem az átirányítást, azóta már jött 3 vagy 4 levél.

Üdv:
KGF