[Tajfutas] MEFOB - Szeged kupa RouteGadget

Forrai Gábor fgjasi at freemail.hu
2013. Okt. 28., H, 22:19:36 CET

Sziasztok! Felkerültek a MEFOB és a Szeged kupa pályái a RouteGadget oldalra: http://rg.mtfsz.hu/cgi-bin/reitti.cgiLehet berajzolni az útvonalakat. A váltópályákat is feltettem, de ott a berajzolás nem működik jól, hiába próbáltam végig minden lehetséges opciót a feltöltéskor. Sikerült már valakinek váltóversenyt megfelelően feltölteni a RouteGadgetre? Üdv,Forrai Gábor