[Tajfutas] ONEB pályák a RouteGadget-en

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2013. Okt. 20., V, 19:58:15 CEST

Gerzson, sajnálhatod.
A rendezés jó volt, olyan érzése volt az embernek, mintha figyeltek volna
ránk. Térképvázlat és gps koordináták a megközelítéshez, gázmelegítővel
fűtött wc, stb. A rajtok kicsit messze voltak, de legalább nem volt
karantén, a térkép jó, a pályák egyszerűek, de korrektek.-szerintem-
Ja és az időjárás is jó volt
MM