[Tajfutas] Térkép utómunkák és nyomatok javaslat

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Okt. 18., P, 09:20:56 CEST

A "K" szám a térképen egy olyan jelölés mint a hivatalos iratokon az
iktatószám. Minden eltérő iratnak egy és másiktól megkülönböztető száma van,
ez vonatkozik a térképekre is.
Részint sorba rendezés, visszakereshetőség, beazonosíthatóság és később
történeti szempontból van rájuk szükség.
Tehát minden térképet, ami csak egy jelben vagy dizájn feliratban, de bármi
apróságban eltér az elődjétől új K számmal szükséges szerepeltetni.
Tehát a K szám és a kivágatok azonosítója egy hasznos dolog, csak nyűgösnek
érezzük vele foglalkozni. (Mert pl. egyből köteles példányokat generál.)