[Tajfutas] MTBO VB - Cseh Veronika világbajnok

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2013. Okt. 16., Sze, 11:41:47 CEST

Köszönjük!

Csak egy gyors összefoglaló. Roni megismételte tavalyi hosszútáv
győzelmét, azaz immár négyszeres világbajnok. Középtávon ezüstérmes
lett, a sprinten viszont csak negyedik, de én ebben nem azt látom, hogy
rosszabbul menne, mint tavaly, hanem hogy ezek értékesebb érmek, mert
most ismeretlen terepen és erősebb mezőnyben kellett elérnie. (Hogy mást
ne mondjak, Nina Hoffman volt az egyik ellenfele, aki bő egy hónapja az
elit VB-ről is ezüstéremmel tért haza.)

Nekem összejött egy bronz a középtávon, ami nagy boldogsággal tölt el,
ha már három évig készültem rá. A sprinthez viszont lassú voltam, plusz
hibáztam is, így egy 8. hely lett a vége. Hogy ez belépő, az nem kérdés,
de hogy folytatása lesz-e, arra még alszom, mondjuk, százat. :)

Rajtunk kívül Sün indult még F40-ben, középtávon 31., hosszútávon 34.,
sprinten pedig 32. helyeket ért el. Mets Miki a legnépesebb F50-es
mezőnyben 34., 30. illetve 25. lett (ugyanebben a sorrendben).

A Master VB mellett rendezett Elit VK fordulón Füzy Anna indult csak
magyar színekben, a kevéssé sikerült középtávon 25., a szintén nem
tökéletes hosszún pedig 16. lett. Ezzel egyébként az idei Világkupa 30.
helyén állapodott meg, mint messze a legeredményesebb magyar versenyző.

Részletek:

http://www.wmmtboc2013.fpo.pt/index.php/en/results1

D.