[Tajfutas] Térkép utómunkák és nyomatok javaslat

Török Imre toreny at freemail.hu
2013. Okt. 15., K, 14:55:31 CEST

Sziasztok!

Mivel kis időn belül megint előjött a térképnyomatok minőségének problémája, és a KOB-VOB esetében pedig Martin megsúgta a jó példaként említett megoldás főbb trükkjeit, ezért az alábbi javaslatom van:

Ha valaki tud küldeni nekem egy bármilyen OCAD térkép AI - Adobe Illustrator formátumba kiexportált állományát  (akár néhány négyzet cm-es, de változatos és részletgazdag kivágat is elegendő), akkor szívesen kipróbálom, hogy az ingyenes Ink-Scape vagy O-scape programokkal milyen minőségben végezhetők el a grafikai utómunkák, különös tekintettel a pálya felülnyomásra, illetve a lila vonalak és körök áttetszőségének beállítására.

A kísérlet tapasztalatait természetesen megosztom majd veletek.

Nekem az a véleményem, hogy Martin módszerével akár egy egyszerű színes lézernyomtatóval is megfelelő minőségű nyomatokat lehet készíteni.

Üdv:

TÖRÖK Imre
MAFC