[Tajfutas] Tázlári tapasztalatok

amolnar at btfsz.hu amolnar at btfsz.hu
2013. Okt. 14., H, 16:27:49 CEST

De az a minimum, hogy új dolog esetén nyomatok próbákat és azt
bemutatom az ellenőrzőbírónak! Aki persze egy ilyet zsigerből
visszadob és nem engedélyez - akár azt kockáztatva, hogy nem lesz
megrendezve a verseny!

Pretexre készült, ami egy normális gépen némi beállítást igényel
(legfőképpen, hogy fel tudja húzni a "papírt").
De alapvetően a gép minőségével és a használt festékkel is gond
lehetett. Egy térképen belül pl. simán változott a sárga árnyalata is
jobbról - balra.
Utólag nem igazán tudom megítélni, de gond lehetett esetleg a nem
megfelelő felbontásban leadott file -al is (Mint a POCS -nál. Ott a
háttérnek berakott térkép felbontása nem volt megfelelő, a tökéletes
lila mellett.).

De most már én is nagyon kíváncsi vagyok, hogy eme hatalmas malőrt
hogyan sikerült megalkotni!?

Mozsár

Idézet (Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu>):