[Tajfutas] OCSB ?

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Okt. 13., V, 21:58:09 CEST

Kedves Lacó!

Én az F205 pályák alapján állítottam, hogy jól voltak méretezve. Az 50-es
pályát nem láttam, de 65-nek a 3,7 és 4,3 km közötti pályák mindössze 8
ponttal nem voltak túlméretezettek. Nekem a 4,1 km-es pálya jutott, és azt
hiszem, annál 1 vagy 1,5 km-rel hosszabb pálya sem okozott volna gondot.
Miután utánanéztem, hogy a ti pályátok mekkora volt, igazat kell adnom
neked. Indokolatlanul kaptak a 60-asok sokkal rövidebb pályát az 50-esekhez
képest, Vagy úgy is mondhatjuk, hogy az 50-esek pályája indokolatlanul
hosszú volt a 60-asokéval történő összehasonlításban. Egyébként elég sok
kupaversenyen is azon bosszankodunk, hogy a 60-as szeniorok gyerekpályákat
kapnak, az 50-nél és 55-nél lényegesen rövidebb pályaadattal. Az OCSB-n
szerencsére nem így történt, mert azt nem lehet mondani, hogy gyerekpálya
volt.

Üdv:
Kéri Gerzson Ferenc