[Tajfutas] OCSB ?

Molnár Attila amolnar at btfsz.hu
2013. Okt. 13., V, 17:29:53 CEST

A térkép nyomtatási minőségéről kéne majd még megfelelő helyen beszélni, ill. pontosabban elbeszélgetni az illetékeseknek a rendezőkkel (ellenőrzőbírókkal?) - reményeim szerint egy fegyelmi eljárás keretében ...
Három jó szóval lehetne leírni: botrányosan, kritikán aluli!
És akkor visszafogtam magam!

Mozsár