[Tajfutas] sitajfutas - összefogás (Privát)

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2013. Okt. 10., Cs, 13:48:21 CEST

sziasztok, Sanyi levelet kiegeszithetem az ujabb fejlemenyekkel. a BTFSz
lesz a siszan vevoje, aki tamogatja, vagy tamogatta az akciot, a BTFSz nek
adhatja a penzt szamla eleneben. Az tovabbra is all, hogy az OB-kon
szemelyesen fogadja a szakag kepviseloje, Horvath Sanyi vag Lajszi a mar
megigert tamogatasokat, a fentiekkel kiegeszulve. A szan uzemeltetesere a
btfsz szerzodest kot Dery Attilav, es az uzemeltetes koltsegeiben
folyamatosan reszt vallal. ezzz ugy latjuk, pillanatnyilag a helyzet
rendezett