[Tajfutas] 3SZ szerdán

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Okt. 1., K, 21:16:38 CEST

Sziasztok!

Ha a 9-es buszról leszállunk a Szent László téren (bekanyarodás után az
Állomás utcában van a megálló), akkor a 217-es busszal is mehetünk egy
darabig, csak át kell menni az Állomás utca másik oldalára. A 217-es busz
hétköznap délután 1/4 óránként jár, minden óra 00, 15, 30, 45 perckor indul
Kőbánya-alsótól. Első megállója a Szent László tér (Állomás utca), ott
szállhatunk fel, második a Kápolna utca, ott szálljunk le. Ha véletlenül
továbbmegyünk vele, akkor sincs gond, mert a következő megálló az Ihász
utca és a Gergely utca kereszteződésénél van, és onnan is csak rövid séta a
versenyközpont, - csak kb. fele annyi, mint a Szent László tértől. Arról
nem is beszélve, hogy az Állomás utcai megállóból elég macerás gyalog
átjutni a Művelődési Ház oldalára. (Nagy forgalom, lámpák, a gyalogosok
szempontjából hülyén elhelyezett zebrák.) Ha éppen láttuk elmenni a 217-es
buszt, akkor persze valószínűleg így is hamarabb érünk oda a vk-ba végig
gyalogolva a 9-estől.

A végére érve az jutott még az eszembe, hogy aki a 9-estől gyalogolni akar,
az szerintem jobban teszi, ha leszáll a Szent László tér előtti megállóban
(Liget téren, a Budapest-Cegléd vasútvonal hídja után, a Kőrösi Csoma út
elején), ahonnan átjárókon keresztül akár a Halom utcába, akár a Kápolna
utcába kijutva sokkal gyorsabban meg tudjuk közelíteni a vk-t. A 95-ös
buszra itt nem érdemes átszállni, mert sokat kell visszagyalogolni a
megállójáig, továbbá ez a busz is ritkán jár, és általában igen nagy rajta
az utas-sűrűség.

Ha viszont netán a Kőrösi Csoma úton közlekedő villamosok valamelyikével
megy valaki a versenyre, villamos esetén - a 9-e busszal való utazástól
eltérően - valószínűleg jobb ezeknek a Szent László téri megállójánál
leszállni, és végigsétálni a Halom utcán, ahogy a kiírás (v. értesítő) írja.

Üdv:
Gerzson