[Tajfutas] Karácsonyi SI-dugóka ajánlat

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2013. Nov. 27., Sze, 12:01:23 CET

Sziasztok!

Többen érdeklődtek megint a különböző fajta dugókákról és az áraikról.

A cég honlapján van egy jó összefoglaló táblázat:
http://www.sportident.com/index.php?option=com_content&view=article&id=349&Itemid=2564&lang=en

A SIAC1-et nem kell nézni (az az érintés nélküli megoldáshoz lesz), a
többinél a pontok száma (control records) és a sebesség (a piros sor) a
fő különbség. Összehasonlításképp a régi 5-ös típusok sebessége 330 ms volt.

Az MTFSZ jelenleg csak a 8-as típust árulja bruttó 8600 Ft-ért. Csontit
lehet keresni vásárlás ügyében.

A többi fajtát közvetlenül a németektől lehet venni. Az arany kiadás
deklaráltan ugyanannyiba kerül, mint a szimpla 10/11-es dugók. Én a
pontos végfelhasználói árakat nem tudom (csak a nettó listaárakat), de
mérvadó lehet az egyik osztrák kereskedő árlistája:
http://ol-shop.at/timekeeping/sportident-cards

A németek szerintem egy kicsit olcsóbban fogják adni, mert nincs
kereskedői jutalék és egy lehelettel kisebb az ÁFA is az osztráknál,
viszont számolni kell az utalási és a postázási költséggel.

Üdv,
Skuló Marci