[Tajfutas] Eger Nagydíj lezárásaként

Kali Csongor kcsongor at takarnet.hu
2013. Nov. 11., H, 09:41:23 CET

Köszönjük a nagy számú részvételt.

Minden résztvevőtől elnézést kérek a bakiért, hogy elfelejtettem a letiltott
északvonalat nyomdába adáskor visszakapcsolni, emiatt az lemaradt az első
napi városi térképekről. Mea culpa, mea maxima culpa! Megpróbálom többé nem
elkövetni ezt a hibát!

Az első futam szabad pontfogású részét jól fogadtátok annak ellenére, hogy a
megszokottnál többen disq-óztak emiatt. Azért számunkra megnyugtató volt,
hogy akivel beszéltem mindenki saját magát hibáztatta, és nem a rendezőket:)

A második futam pont eltűnését (végül 50m-re odébb találtuk meg, valószínű
egy kutyasétáltató szórakozott) gyorsan (10 perc alatt) orvosoltuk, emiatt
csak 4 kategóriát érintett az ügy. Ezeknél, az ellenőrző bíró döntése
alapján, a pontot érintő két átmenetet kivettük, így reméljük, hogy az
érintettek számára kielégítő, és megnyugtató megoldás született.

A második nap is kegyes volt az időjárás hozzánk, az előrejelzések
ellenében, és gyönyörű napsütéses időbe futhattatok, bár az éjszakai eső
elég csúszóssá tette a meredek hegyoldalakat.

Reméljük, jól éreztétek magatokat, és jövőre is legalább ennyi nevezőt
fogadhatunk versenyünkön mind idén.

Szervusztok
Csongor