[Tajfutas] IV.Thermál kupa

verebelyizsolt verebelyizsolt at globonet.hu
2013. Nov. 10., V, 21:46:05 CET

Kedves Sporttársak!

November 16-17.-én 1 hét múlva kerül megrendezésre a IV. Thermál kupa,
amelynek nevezési határideje, november 10.-én, azaz ma éjfélkor lejár, utána
már csak pótdíjas nevezéseket fogadunk el!!!

A kiírás letölthető a verseny honlapjáról
http://kttse.vernab2006.hu/thermalkupa2013/  . A honlapon a galériában
menüben fényképeket találsz a verseny terepéről, valamint megtalálható a
pályaadatok, és raktunk fel két térképrészletet a versenyterületről
kedvcsinálás képen.

Ne feledjétek, aki benevezz mind a négy futamra kedvezményes fürdőbelépőt
kap a Sárvári Thermál és Élményfürdőbe (800 Ft), ahol kelően kipihenheted a
verseny fáradalmait!

A pályákon sok útvonalválasztásos feladat vár rátok és kellő odafigyelést
igényelnek.

Nevezésed várjuk verebélyizsolt at globonet.hu email címre. Az Entry nevezést
az MTFSZ honlap leállása miatt nem tudjátok használni.

Mindenkit szeretettel várunk a versenyünkön!

Verebélyi Zsolt (KTT)