[Tajfutas] Gratuláció Kovács Filoménának

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Nov. 7., Cs, 23:28:17 CET

A Pécsi Tudományegyetem Tehetségtanácsa 2013. október 1-ei ülésén döntött
az Átütő Tehetségek Ösztöndíj odaítéléséről. A díjazottak a sport, a
művészetek és a tudományok területén értek el kiemelkedő sikereket és
vállalják, hogy a 2013/14-es tanévben a PTE Tehetségköveteiként
szerepelnek.

Átütő Tehetségek Ösztöndíjban részesült sportteljesítménye elismeréseként
Kovács Filoména, a Bölcsészettudományi Kar hallgatója. A kitüntetését
igazoló oklevelet a Pécsi Tudományegyetem Ünnepi Szenátusi Ülésén adta át
az egyetem rektora. Az erről szóló hír olvasható az alábbi cikkben:

http://www.pte.hu/hirek/3191

Az ünnepi ülés nem az 1917 évi események miatt került november 7-ére, hanem
csak véletlenül, a Tudomány Ünnepének tiszteletére, melynek dátuma november
3, de az ünnephez kapcsolódó események néhány napon vagy héten át tartanak
országszerte.

A PTE néhány hallgatójának, köztünk Filoménának a kitüntetését véletlenül
tudtam meg, ugyanis az ünnepi ülésre Patric Östergard "Doctor et Professor
Honoris Causa" kitüntetése kedvéért, az ő meghívása alapján utaztam Pécsre.
Megjegyzem, hogy Patric lelkes sportember is, sokszoros maratoni futó,
viszonylag jó időeredményekkel, bár élsportoló tudomásom szerint soha nem
volt. A Rektort és az öt új díszdoktort mutató kép jobb szélén látható
Patric Östergard.

Kovács Filoménát egyelőre nem tudom hasonló képpel bemutatni, de hát őt nem
is szükséges bemutatni a magyar tájfutók közösségének.

Egyébként az ülés megnyitásakor azt közölték, hogy az esemény egészét
tartalmazó videó készül, amit a kitüntetettek meg fognak kapni.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson Ferenc