[Tajfutas] ÉOB (Vízfő)

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Május. 31., P, 17:19:08 CEST

Sziasztok!

Mihók válaszából sajnos nem derül ki, hogy ez milyen egyéni tájfutó
versenyekre kötelező. 3SZ és egyéb nem minősítő versenyeken is? Ha nem,
akkor regionális rangsorolókon már igen? Vagy csak országos rangsorolókon?
Vagy csak országos bajnokságokon? Megkeresném én is a szabályzatot a
honlapon a válaszért, hogy ne kelljen kérdezősködnöm, de az ilyen
kereséstől már régen nagyon elment a kedvem, mivel eddigi tapasztalataim
szerint a dokumentumok közül megtalálni azt, amelyik éppen érdekelne,
majdnem olyan nehéz, mint tűt megtalálni a szénakazalban. Kérdem, nem
lehetne az MTFSZ honlapot úgy kiegészíteni, hogy a 2-3 legfontosabb
aktuális szabályzatot egyetlen kattintással megtalálhassuk, és időveszteség
nélkül olvasni tudjuk? Szerintem ez fontosabb lenne, mint a
blogbejegyzések, amiket lényegesen könnyebb megtalálni a honlapon. Vagy pl.
az is egyetlen kattintásra megkapható még ma május 31-én is, teljesen
fölöslegesen, hogy zárva lesz az MTFSZ Iroda május 13. és 17. között. (Pár
nappal ezelőtt, de akkor is már jóval május 17. után ezzel a bejelentéssel
kezdődött a honlap a bal felső sarokban.)

Üdv:
KGF