[Tajfutas] Tiszta-tó kupa

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2013. Május. 31., P, 08:04:43 CEST

Sziasztok !

Egyre kevesebb azon új erdős területek, száma ahol tájékozódási futóversenyeket lehet rendezni. Ezért sok helyen némiképpen kényszerűségből is, de elszaporították a "városi" versenyeket.

Most is egy ilyen verseny időpontjának a lebonyolítása közeleg. (lásd mtfsz versenynaptár TISZA-TÓ KUPA VI. 09)

Bár az 5000-es illetve 4000-es térkép (eredetileg)a diáktájfutás számára készült,de szerintem az senkit nem zavar majd-(nemzeti jelként-igenis lehet rajta pl.: pad, oszlop, kerékpártartó korlát, hajótartó állvány, nagy szemétgyűjtő, fürdőkabin, stb...), hogy térkép e kis tereptárgyakat is tartalmazza.

Az ESP Eger kupa sorozatába beletartozó versenyt ismét egy-egy sprint futammal(?) kívánják lebonyolítani.

Szóval ,aki egy új terepen, új környezetben közvetlenül a Tisza -tó mellett akar egy kis tájékozódási futást az már most nevezhet a Tiszta-tó kupára .

A terepen már kinyitott néhány bűfé, működnek a campingek, százával vannak kerékpárosak,
,kocogók.sétálgatók. A Szabadstrand homokos partja most még inkább a Csali Lalik-tól nyüzsög, de a bátrabbak azért már moshatnak lábat a magyar Ontarióban.

Ja és a terep egyik szélétől egy perc a SUGÁR azaz a Robinson park csakhát oda komp is kell meg egy kis suska.
(megj menetközben Bpest irányából útba esik Poroszló, hazánk egyetlen nagy vízi akváriuma-ez is jó belépőpénzt kóstál, de biztos megéri...).
Ami viszont kiváló és elviselhető az a két futam közti tiszaörvényi lovastanya meglátogatása(cca: 5 km) vagy a tereptől néhány száz méterre lévő thermálfürdőben is kiáztathatjuk magunkat

Szóval június 9-én akár az éjszakai ob-ról is, az irányt lehet Tiszafüred felé venni!
Mindekinek jó küzdelmet.

Szép Napot
Popey

UI. A végére maradjon egy kis érdekesség:
...A versenykiírás támogatóinak névsorában találtam egy nevet. Érdekes a megjelenítés, ugyanis a nagy kiterjedésű területen éppen az az egyetlen parkos kis terület(zárt) mely az érintett támogató kezelése alatt van( egyszer már itt is volt kutyavásár!...), a többi magánterület (lásd majd az egyik kikötőt), illetve önkormányzati, és lám csodát, éppen oda nem engedtek be térképet helyesbíteni !.