[Tajfutas] Valami nem kerek... off

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2013. Május. 30., Cs, 21:11:49 CEST

Pedig egyszerű:
Valószínűleg valami rendkívül pusztító vegyület van benne, ami majd jól
kiirtja a szemedből a nem odavaló dolgokat, ezért kell védeni tőle a
környezetet.
De hát a dúsított uránt sem májkrémes dobozban tárolják!
Ja, és gondolj a karácsonyra, ahol az ajándék mondjuk egy lehegesztett
zacsiban van, az hungarocellel jól körülvéve egy kartontepsiben, az
becsúsztatva a csicsás gyári csomagolásba, amit te becsomagolsz karácsonyi
díszbe, szépen átkötöd piros masnival, majd beteszed egy dísztasakba. És
másnap reggel?

Mindezek ellenére még nagyon sokat kell tennünk azért, hogy elpusztíthassuk
magunk alól a Földet, sokkal komolyabb összefogás kellene hozzá!
kovacsp