[Tajfutas] Fwd: Újabb szerzo, újabb fotói NN 2013 képek

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2013. Május. 26., V, 16:53:13 CEST

Sziasztok

Igen, szeretek minden tárgyat addig használni, amíg csak lehet, bár tudom hogy ez ruházkodásnál nem előnyös.
A futóruha felső része még húsz éves sincs, az alsó meg még fiatalabb.
A felszerelés legfiatalabb része egy WMOC2011-es dugóka, amit azért vettem, mert szép emlékeket őrzök erről a rendezvényről.
Kalauzlyukasztót még én is használtam, mellékelem a "nyomait", a fiatalok ilyet se nagyon láttak még.
Amikor Vardöből visszafelé behajtottunk az országúti bója nyomán az edzésre, "kissé" meglepődtek a magyar autó láttán...
Ha már megszólatam, el kell mondjam, hogy (egyik) kedvenc versenyem a Nógrád (tudom nem kupa, Nagydíj!).
Ezért kisebb - nagyobb botlásaikat is megbocsátom (szerencsére csak kevés és kicsi volt), mert összességében nagyon jó, amit csinálnak.
Köszönet érte és csak így tovább!

Ábel