[Tajfutas] Fwd: Gyöngyös Kupa 2013

Ábel Pintér pinterabel93 at gmail.com
2013. Május. 24., P, 22:09:40 CEST

Kedves Gerzson (valamint a folytatás miatt) kedves Lista!

A legnagyobb jóindulattal feltételezem, hogy ha ennyire jártas az
interneten való kutakodásban, akkor gondolom már rég megtalálta az
mtfsz.huoldalon a dokumentumok közt a legújabb, 2013 év elején kiadott
Versenyszabályzatot, melyből pontosan kiderül, hogy versenyünk kiírása
hiánytalan!
A versenyközpont helyének megközelítésére vonatkozó pontos információkat az
Értesítő kell tartalmazza, mely a verseny regionális rangsoroló jellegéből
adódóan min. 4 nappal a verseny előtt kell megjelenjen!
Tehát szabályszerűen jártunk el!

Az már más kérdés, és jogosan merülhet fel a potenciális indulókban, mint
Önben is kedves Gerzson, hogy 4 nappal előre tervezni már lehet, hogy késő!

Így, hogy ne tűnjön semmiféle "titkolózásnak", most megosztom a Tisztelt
Listatagokkal, én hogyan közelíteném meg a VK-t:
Legelőször is a Gerzson által leírt megközelítési módok helyesek, de én
biztos nem gyalogolnék kilométereket egy kétfordulós középtávú verseny
előtt!
Így mindenképp a személykocsival való megközelítést ajánlom, a BP-ről
érkezőknek ideális a
Hatvan-Pásztó-Mátrakeresztes-Fallóskút-Keresztesi-nyereg útvonal. Erről
érkezve Bagolyirtás előtt kell a mátrai gerincútról jobbra letérni, majd 2
km múlva a nyeregben újra jobbra, hátrafelé egy széles dózerúton (a 2010-es
POCSB versenyközpontjának otthont adó rét+vízmű után zirka fél km-rel) !
Legjobb ismereteim szerint a nyeregbe a szembe irányból, Károlytáró felőli
vacak minőségű "helyenként aszfaltút" nem túl rég óta le van zárva (de
ennek még utánajárok!!!), így aki Gyöngyös felől közelítene, kerülnie kell
vagy Galyatető felé, vagy az előbb ismertetett megközelítési lehetőség
alapján Pásztó irányába.

Mindemellett a rutinos versenyzők ismerhetik a verseny helyszínét, ezen
túristaház melletti rét adott otthont a tavaly évi 24 órás váltónak és nem
utolsó sorban a 2007. évi Középtávú Országos Bajnokságnak!

Végezetül: örülök, örülünk, hogy versenyünk felkeltette érdeklődését!
Továbbra is javaslom a valaki mellé betársulást, mert sokkal rugalmasabb,
és egyszerűbb, nem utolsó sorban pedig gyorsabb a személygépjárművel
történő megközelítés!

Tisztelettel:
Pintér Ábel

Kedves Ábel és Lista!