[Tajfutas] NN eredmények

Marczis István marczisi at yahoo.com
2013. Május. 22., Sze, 04:20:40 CEST

Tisztelt Lista!

Meg kellene keresnem. Valahol az egyik  szakdolgozatomban lehet valami versenybírói programot készítettem tájfutáshozClipperben, ami kiszámította, de azt hiszem nem csak én csináltam ilyet..
A progit 1995-ben készítettem legfeljebb a kiszámítás képletét kellene módosítani. Anno a programmal regisztráltuk a célbaérkezést amellett, hogy írtuk a slejfnit is.
És hát persze a Clippert (dbase) mint programozási nyelvet azóta már eltemették a új programozók. AZ SI-ből csvbe exportálva majd onnan dbf-be átalakítva ma is megmondhatnám az előzetes rangsorpontot is. Amúgy valóban nem nagy ügy lenne.

Üdv Marczis István