[Tajfutas] német népszerűsítő video

Tóth Jenő tfsp at freemail.hu
2013. Május. 21., K, 08:03:13 CEST

Hahó!A szlogen tartalmilag nem új. A Lantos Zoli féle -nekem szimpatikus- megközelítése a tájékozódási futásnak, (ld. Tájfutósuli anno 198x), angolul kicsit ütősebben (???) fogalmazva.A szép helyek látványa rendben, a vége - mindez a tiéd is lehet- rendben. Közte a rohangálást valaki ki tudja cserélni A tájékozódási futásra? Már volt ilyen próbálkozása a skandinávoknak, kamerás futással és térképanimációs útvonalkövetéssel, de ezt csak azok értik, akik már benne vannak, ismerik a lényegét.A "Családi sport" nem teszi belterjessé a sportágat? Bizonyára vannak előnyei. Bővülünk, csak várni kell egy generációt, és reménykedni hogy a senior tájfutók lassabban fogynak?A fertőzés, ha emlékeztek rá, nem így terjedt, ez csak a média kínálta kényelem. Emlékeztek rá kitől kaptátok?5 tesióra van az iskolákban, és a testnevelők nem nagyon győzik mivel kitölteni. Bizonyára valaki ki fogja találni, és megcsinálja a jó filmet is, de addig marad a "lábonjáró" marketing stratégia. Tóth Jenő