[Tajfutas] Éjszakai VK koordinátái

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Május. 17., P, 22:04:18 CEST

Sziasztok!

A mai éjszakai versenyre vonatkozóan már nem aktuális, de hasonló
szituációk a jövőben is előfordulhatnak.
Ezért - mivel a Magyarországra vonatkozó földrajzi koordináták esetén
ugyebár az első koordináta mindig északi szélesség, a második pedig keleti
hosszúság, - a versenykiírások, értesítők készítőinek azt javasolnám, hogy
a Magyarország területére vonatkozó versenyértesítőkben egy vk vagy cél
vagy más hely koordinátáinak megadásakor a jövőben hagyjuk el az égtájak
kezdőbetűit. Ha csak annyit írunk a Google térkép keresőmezőjébe, hogy
47°54'22.79", 19°50'58.58"
akkor Fallóskút területe jön be, a zöld nyíl pedig a Kápolna u. és a
Kitaibel u. közötti tömbre mutat. Feltételezem, hogy pontosan oda, ahol az
a bizonyos üdülő van.

Nem kell meglepődni, ha a magyar É, K rövidítéseket a Google nem tudja
értelmezni, és eltéveszti a helyet.

Üdv:
KGF