[Tajfutas] Hollókő ostroma

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2013. Május. 17., P, 09:49:30 CEST

Igen. Korábban az egyik általam is vezetett iskolakiránduláson váratlanul bizonyosan heccből átugrott az egyik eleven gyerek,-tájékozódási futó is volt- az általd jelzett helyen -(húsz éve) kezében narancs és kulacs, mind darabokra ment. A felsőruházat fehér trikó és arca gyorsan átment kék és piros foltokba.
(Az úriember ma megbecsült hivatásos tűzoltó)

Mi meg órákig ragasztottuk a sebeit
, az autóbusz EÜ ládáját, szinte teljesen kiürítve.(Oda is lett két deci kiüstim, ezzel is fertőtlenítettük a sebeit)

Ma már más az egész, de mint minden várromot, így ezt is kicsit elrontották a felújítással(szerintem). Ja, ma meg már belépőt szednek nemcsak itt hanem a parkolóban is. Egy kívülálló felnőttnek parkolással együtt ez cca 1300 Ft-ot tesz ki. Gyerekeknek talán egy ötszázas

Popey