[Tajfutas] Éjszakai VK koordinátái

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2013. Május. 17., P, 09:33:01 CEST

Tény, ha Pásztó irányából emelkedsz fel a Mátrába, Mátrakeresztes után 4,65 km megtétele után  egy jobbra ívelő autóbuszmegállóval is megspékelt útkanyarban(18,55 km) kell balra letérni, majd 50 méter után azonnal jobbra, ahol egyesbe kell tenni a kocsi sebességfokozatát, vagy hátramenetbe(Trabanntal volt amikor csak így tudtam felmenni).
Tehát innen néhány száz méter komoly emelkedőt követően a műút végén balra található régebbi nevén SZOT üdülő a VK:
De szerintem a Gyula kinyomat majd a fallóskúti elágazóba egy bóját.
Egyébként Mátraszentimre egyik szórványtelepülése-üdülőövezete Fallóskút

Gyöngyös irányából természeten bőven el kell hagyni Szentimrét-Bagolyírtást és 18,55 km nél kell lekanyarodni ez esetben kétszer jobbra

Popey