[Tajfutas] Micsoda duma

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2013. Május. 16., Cs, 19:41:23 CEST

Értem....., akkor minden más tevékenységet lehet csinálni az erdőben
(paintballozni) az nem zavarja a madarakat csak mi az erdőben észtelenül
rohangáló tájékozódási futók vagyunk mondjuk Magyarországon néhány HÖLGYNEK
és úrnak az útjában.
.
Szép Estét Popey

Ui.: Megint tanultam valamit, ezek szerint Romániában, csak kívül kék,
olykor fekete pöttyekkel paintball lövedékek vannak(és azok belseje fehér,
az anyaga pedig csonthéjból van.