[Tajfutas] ÉOB(Vízfő '13)

Szieberth Péter szieberth at gmail.hu
2013. Május. 15., Sze, 15:07:43 CEST

Sziasztok!

Pár nap még a nevezési határidőből. A megyénk nem
büszkélkedhet azzal, hogy gyakran rendezne OB-t, ráadásul nem Éjszakait.
Bár 17 éve, mikor utoljára rendeztünk Éjszakait, bemerészkedtünk a
töbrösbe, de csak a mostanit lehet igazából töbrösös versenynek nevezni.

Várhatóan, ha valami nem változik nálunk a rendezési kedvben, akkor
több mint egy évtizedet biztosan várni kell, egy újabb lehetőségre. Egy
évtized rengeteg idő…..Sokaknak messze van a Mecsek, ahogy nekünk is a
többi verseny. Én oda szoktam menni, legyen ez OB vagy más verseny, ahol
valami érdekesség van. A mecseki specifikum a töbrös, ráadásul a Vízfő
az, mely sziklák nélkül, apró egységekkel örvendezteti meg a
versenyzőket. A sűrű úthálózat, a terep közepén végigfutó erdészeti műút
valamennyire leegyszerűsíti a tájékozódást a régi érintetlen erdőhöz
viszonyítva. A fényvisszaverők talán túlzottan is hatékonyak, de ezen
nem változtatunk.

Az éjszakai után, másnap (vasárnap) de. 10 órakor
kezdődik a Meteor Kupa, mely távjai pár nap múlva fent lesznek a
honlapunkon (pvmtajfutas.hu). Középtávnál egy kicsit hosszabb távokra
lehet számítani.

Mindkét versenynek a rajtja „fent" lesz, hogy a
mászókát elkerüljük. A Versenyközpont a Barlangkutató Házban. A térkép
javítását ma fejezi be Dénes Zoli.

Szieberth

PVM