[Tajfutas] bringával az erdőben?

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2013. Május. 12., V, 15:31:32 CEST

sziasztok, a lenyeg az udvariassag. ha egy kb 100 kilos versenyzo, mint en,
nagyobb sebessegg halad egy uton, a gyalogosok udvariasan, de hatarozottan
es gyorsan az ut szele fele igyeksznek, vagy ha az osveny annyira keskeny,
onos erdekbol, de gyorsan beallnak egy fa moge, amit en nagyon udvariasan
meg is koszonok. ha hattal vannak, csongetek, Gerzson javaslatara van
csongom, es hatasos, udvariasabbak es gyorsabbak lesznek tole az eszlelok.
kb 15 ev alatti szembeforgalomnal viszont lassitok, bennuk meg nem dolgozik
az udvariassag , meg az elegoszton. egyenkent igy vannak ezzel a gyilkok,
lepkek, egerek stb is, ha halljak hogy jon egy turista, nem kezdenek ell az
ut kozepen szambazni, gyorsan bemennek az erdobe, mert az erdo mindenkie. MM