[Tajfutas] Ezen terep lelegelve

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Május. 2., Cs, 17:12:04 CEST

"Terepen kerestek helyeket sebesen menve szerte hegyekben, s rengetegekben. Ehhez
kezetekben lesz egy szerkezet, mely egyfele jelez. Emellett lesz nektek megfestett jelek
egyvelege egyberendezve: hegyek, terek, erek s rengetegek, ezen keresed merre menj.
Lesve jeleket s lesve perceket sebesen menve versenyeztek."

Melyik kiírásból idéztem?

E terepet lelegelte előttem a kecske. Fonyód felé mindig átutazom a településen él már évekkel ezelőtt kinéztem magamnak a templomdombot Diáktájfutás céljából, de most egy kecske lelegelte eme terepet. :(( (Úgy látom már 5. alkalommal.)
HN