[Tajfutas] Thermenland Open 2013

Erdos info at microprof.hu
2013. Május. 1., Sze, 16:57:45 CEST

Megjelent a Thermenland Open 2013 kiírása, megtalálhatjátok a verseny
honlapján: http://www.thermenlandopen.org és az MTFSZ versenynaptárban is.

Május 6-a az első kedvezményes nevezési határidő, eddig 4 illetve 6 Euro
futamonként  a nevezési díj.
A versenyt a magyar határtól néhány kilométerre, majdnem végig
autópályán megközelíthető, érdekes, új térképeken rendezi partnerklubunk.

A tornatermi szállás és a sátorozás minden résztvevő számára INGYENES.
Nívós mezőnyben, gyönyörű helyeken, új illetve kiegészített térképeken,
színvonalas versenyre készülhettek.

Június 9-én bemelegítésként egy prológ futam a varasdi történelmi
belvárosban és a varasdi várkastélyban indítja az eseményt. Ez a futam a
főversenyekbe nem számít bele, külön díjakkal készülnek a szervezők.

Június 14-én este egy MTB-O futammal indul a háromnapos tájékozódási
verseny.
Június 15-én délelőtt a WRE futamon, normáltávú verseny lesz. A térkép
nagy része vadonatúj, a készítésében Tóth Gábor is részt vett.
Aznap éjszaka a hírneves fürdővárosban, a római kori emlékekekben gazdag
Varazdinske Toplice-n lesz rövidtávú futás -- a városban és a város
feletti kalandos parkban.
Másnap az egész mezőny a varázslatosan szép, tóval és hegyekkel
körülvett Trakoscani Kastélyhoz költözik, ahol egy vadászrajtos
középtávú futam és egy Trail-O verseny lesz.

A hagyományos Thermenland Open verseny díjain túl a rendező klub nagyon
sokféle díjat talált ki:)

Sok szeretettel várunk Benneteket!
Ági