[Tajfutas] hétvége

bokorugró info at bokorugrok.sport.hu
2013. Már. 21., Cs, 11:02:08 CET

Szervusztok !
Reggel felhívtam telefonon az elnök urat, és közölte, hogy de mennek ki
a terepre és pillanatnyilag szép idő van , de " gumi csizmát " érdemes
vinni. Tudom ezt csak viccnek szánta, de a hétvégi kegyetlen hófúvás azt
hiszem senkinek nem hiányzik. Kellemes hóesésben azért még lehet futni,
csak hófúvás ne legyen. Meteorológiát hallgatva térségre II. fokozatot
rendeltek el. Várjuk meg az elnök úr du üzenetét !!! -mivel azt ígérte
tájékoztatni fog bennünket. sziasztok:blumi