[Tajfutas] HONVÉD KUPA

Németh Zsoltné melcsi68 at gmail.com
2013. Már. 30., Szo, 22:46:09 CET

Sziasztok!

2 nap múlva, április 1-én lejár a Honvéd Kupa ( 2013.05.11-12)
kedvezményes nevezési határideje. A kiírást és az előzetes pályaadatokat
megtaláljátok az MTFSZ oldalán!
 http://www.mtfsz.hu/megjelenites/versenynaptar/showevent.php?event=5407

Jó tereppel és pályákkal, a vinyei Pokol Csárda által üzemeltetett büfével
vár benneteket a lelkes szervező csapat a Bakony szívében Fenyőfőn!

Aki pedig a két nappali futam között éjszaka is tájfutni szeretne, az
indulhat a Veszprém Megyei Éjszakai Bajnokságon is!

Ezen kívül várjuk régi tagjainkat a Schönherzesek és volt Honvédosok
találkozójára szombat délutánra!

VHS
szervezők