[Tajfutas] HOB.Győztes idő!!

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2013. Már. 25., H, 21:10:45 CET

Nekem csak az irodámban van szkenner, ha reggelig nem teszi fel valaki
otthonról, akkor az 55-ös pályát felrakom.

Ami még a körülményekről  leírható, hogy számos egyéb látható körülmény
mellett a gyanúmat erősítette az a kiflis zacskó minőségű, vékony, zörgős
nylon zacsi, amiből a rajtban rögtön kivettem az offsettől messze eső
gyorsnyomdai minőségű kartát.

És ez sem kritizálás, hanem jobbító szándékú igényesség a jövőre nézve.

Üdv,

Fifi