[Tajfutas] HOB

Balla Sándor ballaskft at gmail.com
2013. Már. 25., H, 18:54:05 CET

Szia Marci! Sziasztok!

Ha jól tudom, óvni sem kéne, mert ha bármi szabálytalanság az ellenőrző bíró
tudomására jut, akkor neki hivatalból intézkedni kéne. Rossz térkép, nem
szabályos pontelhelyezés, térképhibás pontok, rossz időmérés, nem egyenlő
feltételek, nem megfelelő pályák, bármi, ami a versenyt befolyásolja, akkor
Ő magától is intézkedik. Ezért Ő az ellenőrző bíró. Ezért bízzák meg, ezért
vállalta, ezért fizetik (esetleg), vagy csinálja meg szeretetből.
Azért remélem a versenyjelentést majd láthatjuk a listán.
üdv, bs