[Tajfutas] HOB.Győztes idő!!

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2013. Már. 25., H, 15:50:55 CET

 Üdv Mindenkinek!
Ha még emlékeztek rá,valamikor januárban volt egy kicsi eszmecsere a HOB. győztes időkről,pályahosszakról.Túl vagyunk rajta! Most a verseny tükrében ugyanazt tudom mondani,mint januárban.Nagyon rövid pályám (F-70) volt.A többi pályáról nem akarok semmit mondani,mert nem én futottam.A győztes (Jelinek I.) ideje 46 p.,az enyém kb. 7 p.hibával 47p.Ez az idő érdekes módon jobb minta mostanában futott nappali OB-k ideje,és messze a győztes időn belül van.Szóval,simán lehetett volna min. 1 kilométerrel több is,és még akkor is a győztes időn belül lett volna.
Tegnap este 10.30-kor értem Pécsre,és csodák csodájára fent volt a Szabolcs K .részidők. Viszont még a mia i napon sem találom a HOB.részidőket.Ez hogy a Tú........ban van?
Üdv         lujipapa