[Tajfutas] SI idők világcsúcsai

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Már. 25., H, 14:17:49 CET

Számomra az ilyesmi sokadszor visszaköszönő történés. Nemcsak irreálisan
kicsi idők, hanem még negatív részidők is előfordulhatnak. Ez azonban a
nyomtatásnál nem negatív időként jelenik meg. Ilyenkor vagy egy jó hosszú
pozitív szám látható, vagy üresen marad a részidő, és a következő oszlop
két átmenet együttes részidejét tartalmazza. Nem tudom, mikor melyik
történik e két változat közül.

Mivel ez nem ritkán fordul elő, ebből én arra következtetek, hogy nem lehet
ellene mit tenni, a problémát vagy időhiány, vagy pénzhiány okozza.
Kritizálni pedig végképp fölösleges, mert megkapja az ember tromfként akár
kérdés, akár felszólítás formájában, hogy "Te hány versenyt rendeztél már
SI-vel?", illetve "Rendezz Te is versenyt és csináld jobban!"
Tulajdonképpen igaza is van annak, aki ezeket válaszolja. Lehet, hogy
nagyon megdrágítaná a verseny rendezését, ha az SI rendszer és dobozok
tökéletes működését minden áron erőltetni akarnánk. Biztos gyakrabban
kellene a dobozokat feltölteni, kalibráltatni, ellenőriztetni, ami nem 20
Ft-ba kerül.
Nem értek az SI-hez, ne kössetek bele, ha esetleg szakszerűtlenül fejeztem
ki magamat, csak arról írok, amit tapasztalok, látok és hallok.

Nem tudom, de kíváncsi lennék, hogy az utóbbi években gyakran emlegetett
sportágfejlesztési projekt foglalkozik e ilyen problémákkal, s milyen
összeget szán ezek megoldására?

Üdv:
Gerzson