[Tajfutas] Bomba hír-csak érdekességként

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2013. Már. 25., H, 12:23:20 CET

Akit a sportághoz kapcsolható rövid hír (csatolt) nem érdekel-erdőben talált bomba-  kérem törölje.
Popey

Ui:
Egyébként az 1979-es Pécskő térkép helyesbítése során csak most néhány éve a Mátrában találtam egy nagyméretű valszeg harckocsi töltényhüvelyt, később pisztoly és géppuska alkatrészeket, szuronyos puskát, melyet én is talán felőletlenül kihúztam a földből-némiképpen a vesztemre.
Azóta e helyre egy tisztelendő úr segítségével sírkereszt került kihelyezésre.

Mindezek mellett a legszörnyűbb, hogy már féltucat erdőben, terepen talált holttestnél tartok.

Bezzeg szarvas,avagy őzagancsot terepi helyszínelési munkák során sosem, vagy még alig találtam.