[Tajfutas] Nógrád Nagydíj

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Már. 25., H, 09:03:37 CET

Kedves Feri!

Nem lehetne az ilyen bölcs tanácsokat közvetlenül és egyedül a bírált
személynek (vagyis most nekem) küldeni? Nem hiszem, hogy az egész ország
kíváncsi rá.

A kiírásban pontatlanságokat találtam - sajnos nem először -, gondoltam
közérdekű, ha ezekre felhívom a figyelmet. Aki nem kocsival, hanem
tömegközlekedéssel utazik, annak különösen fontosak az általam kérdezett
részletek. Lehet persze, hogy én leszek az egyetlen, aki busszal próbál a
versenyre eljutni, de előfordulhat, hogy mások is.

Még egy szempont: Sok esetben tapasztaltam, hogy valamit kérdeztem
valamelyik verseny rendezőjétől, és vagy egyáltalán nem, vagy nagyon sokára
kaptam csak választ. Olyan esetekben viszont, amikor a kérdésemet a listára
írtam, mindig nagyon gyorsan választ is kaptam. Most pl. Kovács Gábortól.
Honnan tudhattam volna, hogy a népes rendező gárda tagjai közül neki kell
címeznem a levelemet?

Üdv:
Kéri Gerzson Ferenc