[Tajfutas] HOB

Tamas TOTH info at geomega.hu
2013. Már. 25., H, 07:21:03 CET

> Szerintem csak együtt lehet feltölteni az adatokat - már ha egyáltalán
> kapott térképet és pályákat.
> Ráadásul személyes vitába is keveredett a rendezőkkel az eredmények
> tekintetében és gyanítom, hogy addig nem is lesz hivatalos végeredmény
> amíg az nem tisztázódik.
Személyesnek azért nem nevezném a vitát, mert nem csak engem érintett.
Személy szerint egyik rendezővel sincs semmilyen vitám vagy problémám és
remélem, hogy ez kölcsönös.

A problémát 'mindössze' az jelenti, hogy egyes dobozok előzetes
jelzésünk ellenére sem voltak felkészítve az
SI 10-es és 11-es dugókák fogadására. Pl. az egyik céldoboz, ahol még a
lyukasztás sem segített. :-)

TT