[Tajfutas] Fw: születésnapok

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Már. 23., Szo, 18:24:03 CET

Mielőtt 50 méterről láncos buzogánnyal egymásnak esnétek, ide rejtve küldöm
a "HOEB eredmények?" foto-O megoldást: (Matera)
1. kép 3 ep.-től DK (az arnyékok vezettek a helyes megoldás felé)
2. kép 10 ep.-től ÉK

Itt pedig MTBO kedvelőknek Daniel Hubmann kerékpárt reklámoz:
http://www.danielhubmann.ch/images/stories/news/2013/0327.jpg

HN