[Tajfutas] Fw: születésnapok

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2013. Már. 23., Szo, 17:55:21 CET

Sent: Saturday, March 23, 2013 5:54 PM
Subject: Re: [Tajfutas] születésnapok

Én a napokban Sculo leveléből szembesültem azzal, hogy sem nálam (előnévfelvétel) és senki másnál nem vihető véghez a módosítás(?!)

Aki egyszer bekerült a MTFSZ nyilvántartásába az általában születési név kezdőbetűi alapján történt és az örök érvényű!
(Lásd: lánykori név utáni asszonynév- vagy pl válás utáni új névfelvétel nem lehetséges.)

Szerintem egy program, de sajnos még az ember sem örökérvényű, tehát változtatható.(lenne)
Nekem a versenyengedély kártya megjelenésének első éveiben elírták a születési helyemet.
Akkor az irodavezető azt mondta nincs ilyen településnév a program adatbázisában, így a gép a legközelebbi települést dobta ki születésem helyéül.

Néhány év múltával vszínüleg program módosítást követően lehetőség nyílott arra, hogy a már megszűnt település név  újfent az eredeti születési anyakönyvi kivonatomnak megfelelően (ennek éppen ma 59. éve) bekerüljön a hivatalos valódi személyi adataim közé.

Szóval lenne még mit javítani a saját adatbázisunkon.

Az adathibákkal kapcsolatban jutott eszembe,össze gyújtöm az írataimat és véleményezésre megküldöm az illetékes ombudsmannak.
Kiváncsi vagyok a válaszára.

Popey