[Tajfutas] HOB "0" idő és egyéb aggodalmak

László Kaján oldkajla at gmail.com
2013. Már. 22., P, 12:35:57 CET

*Az a fránya "0" idő!*

Bizony, a versenyre való elindulást a rajtidőtől visszafelé kell kiszámolni.

Ha az ország közepén lenne a verseny (pl. Budapest), akkor ideális esetben
minden pontról kb. 3 óra alatt lehetne odaérni, de sajnos nem ott van,
hanem sokaknak a túlsó szélén...

Annak azért kicsi a valószínűsége, hogy a rizikófaktorok közül holnap kora
reggel egyik sem következik be (sem exrém széllökések, sem hó, sem jég, sem
eső), így az odajutást semmiképpen nem szabad az útvonaltervező programok
által kalkulált (Dél-Budáról kb. 3 óra) idővel számításba venni. Hozzáadva
még a jelentkezést, átöltözést, rajtba való kijutást is, ez jó esetben 4
óra. Nekem nem, de akinek 0-kor van a rajtja, annak legkésőbb reggel 6-kor
kell elindulnia még jó útviszonyok esetén is.

*Ne haragudjatok, de én nagyon támogatnám a 11 órai "0" időt...*

Persze Zalából vagy Pécsről még +2 óra úttal kell sokaknak számolniuk.
Mondhatná valaki, hogy előző este érdemes ilyenkor lemenni, ezt teszem én
is általában... Ma esti indulás azonban szerintem nem ajánlatos, mert
sötétben még kiszámíthatatlanabb az esetleg hóbordás, jeges úton közlekedni.
És szerintem igenis meggondolandó a gáláns ajánlat a Szentendre Kupa
időpontjára.
Gondoljunk csak arra, hogy sokan neveztek (köztük én is) a másnapi Szabolcs
Kupára, és aznapra ismét havat mutatnak a már említett (és egyáltalán nem
link) linkek. Szóval az odajutás miatt még kevésbé aggódom, mint a
hazajutás miatt.

Netuddky (na jó, OldKajLa F60)