[Tajfutas] HOB?

Krisztina cserk at vnet.hu
2013. Már. 22., P, 09:07:51 CET

2 nagyon fontos szempontot kell figyelembe venni.
1.hogy hogyan jutunk el és vissza a versenyre, mi, akik több 100km távot teszünk meg?
2. milyen a terep, vagyis alkalmas e bajnoki futamra, vagy nyomolvasásra?
Nem irigylem a rendezoket, de meg kell hozni a döntést még d.e, mielött felülnek a vonatra, akik azzal mennek...
Én elszánt vagyok, de holnap hajnalban fogok dönteni, ha még kell.

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 8147 (20130321) __________

http://www.eset.com

--------- következ? rész ---------