[Tajfutas] Magánvélemény

Imola Barat baratimola at gmail.com
2013. Már. 22., P, 08:57:08 CET

Bocsánat, rosszat írtam az előbb, -6 és -1 fok között lesz a hőmérséklet.
Mára egyes fokozatú figyelmeztető jelzés van, elsősorban a szél és hó
várható együttes jelenléte miatt, de holnapra egyáltalán nincs vészjelzés.
Összehasonlításképpen múlt héten hármas fokozatú volt. Tehát ma délután
lehetnek esetleg nehézségek, de a környékbeli webkamerákat nézve jelenleg
még teljesen autózhatóak az utak, nagy mennyiségű hó nem várható.
Imola