[Tajfutas] FW: Magánvélemény

compass-sport c-sport at medex.hu
2013. Már. 22., P, 07:18:13 CET

Sziasztok,
Egyetértek Mikivel.a rendezők szempontjából már most alapból bejelenteném,
hogy a null időt egy órával 11 órára eltolják. Ez még belefér a nappali
versenyidőbe, és megoldható a reggeli kevésbé kockázatos indulás a legtöbb
résztvevőnek. Ha meg úgy is alkalmatlan lesz az időjárás akkor mindegy, hogy
10-kor vagy 11-kor nem lesz null idő

A legnagyobb probléma akkor van, ha a mai nap délutánra hasonló állapotok
lesznek mint múlt héten a vértesben csütörtök-pénteken.
Azaz addig nincsen gond amíg nem lesz autóbaleset akár az M3-on mert bár
több útvonalon is el lehet jutni Bátorba, de nem hiszem, hogy az egy nappal
korábbi idegeskedés és az autópályán, történő éjszakázásnak örülne bárki a
HOB előtt.
A múlt heti tapasztalat alapján van ilyenre esély. Az ítéletidő ma lesz,
holnapra már valószínű nem lesz veszélyes vagy legalábbis közlekedés
szempontjából  semmiképp nem lesznek kockázatok arról nem is beszélve, hogy
az esetleges balesetek helyszíne kiderül, így a versen helyszínének
megközelítése számítható lesz azaz lehet tájékozódni merről érdemes
közelíteni  Nyírbátort.

Szerintem is már szombatra alkalmas lesz az időjárás a verseny
bonyolítására, most a versenyre jutás a kritikus.
Most nézem a TV-t és Sátoraljaújhelyen is csökken a havazás csak a nagy szél
a macera.

János gondolkodjatok el Miki javaslatán.
Üdv zoli
Guttmann Zoltán
multiNavigator.hu portál és webáruház

www.multiNavigator.hu - egy webáruház ahol ajándék a vásárlás
Figyelje az arany óra akciónkat nap, mint nap!
PartnerProgram 2013 - kedvezményes vásárlás webáruházunkban egész éven át
Egyedi ajánlatok regisztrált felhasználóinknak.

GPS Trade Kft

outdoor és futó szaküzlet kis és nagykereskedelem
1134 Budapest, Dózsa György út 63.
                                                      ( bejárat az
Angyalföldi utca felöl)
tel: 061/ 239-6013; 061/7 888 888; fax: 061/237-0563