[Tajfutas] születésnapok

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Már. 21., Cs, 12:20:12 CET

Tévedsz Ádám! Sculó Marcival már alaposan kiveséztük a témát. Mivel a
rajtengedély szám alkotja a kulcs mezőt, nagyon macerás  lenne javítani,
azt mondta Marci. Ezért aztán eltekintettem ettől az óhajtól. Bármi mást,
nevet is sokkal simábban lehet javítani. Például az a kérésem, hogy a
nevemet egészítsék ki a Ferenccel, szinte azonnal teljesült. (A Tájfutó
Arcokban így látom legalább is a nevemet, másutt még nem néztem.)

Üdv:
Gerzson Ferenc

2013. március 21. 10:34 Ádám Petrócki írta,Ha írsz egy "hivatalos" levelet
Csontinak vagyok benne, hogy 1-2 napon belül javítani fogja az adatbázisban.