[Tajfutas] születésnapok

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Már. 21., Cs, 08:07:26 CET

Kedves Tájfutó Arcok!
Kérem, ne öregítsetek, csak holnap, 22-én lesz a születésnapom.

Kedves Bartók Katalin, Cenner Tibor, Hegedüs Károly, Kubacsek Éva, Szalay
Károly, Urbán András (38), Varga Marcell!
Isten éltessen benneteket a születésnapotokon, ha nálatok konzisztens a
rajtengedélyszám a születési dátummal.

Magyarázat: Velem az a helyzet, hogy amikor az egykori egyesületi vezetőnk
elkészítette a rajtengedélyszámokat, nem kérte a tagokat, ellenőrizzék,
hogy pontos-e. Biztos vagyok benn, hogy nem én vagyok az egyetlen, akinél
eltérés van. Mivel a kategória besorolás (indulási jogosultság)
szempontjából csak az évszám az érdekes, számomra nincs különösebb
probléma. Remélem, hogy a születési év azért mindenkinél jól van a
rajtengedély számban.

Üdv:
Gerzson