[Tajfutas] mindennapos testnevelés az iskolákban, alighanem valóban jelenthetne a tájfutás nagyobb óraszámban történő tanrendbe illesztése az iskolai testnevelésben

Nemesházi Lászlóné bnemeshazi at ujpest.hu
2013. Már. 20., Sze, 08:20:29 CET

Sziasztok!

Nem tudom a jogszabály mit mond de szerintem nem napi 45 percben és nem csak tornaórában kellene gondolkodni.
Egy úszásra sem elég, de ha mondjuk egy tájfutás órára mennének a gyerekek a közeli parkba akkor is szerintem összevont órákra kellene gondolni.
A minden napi mozgás meg szerintem megoldható nem csak tornaórával, hanem közös sétával, tánccal (népitánccal) pl: Újpesten majd lovarda látogatással (de akár az iskola "veteményesében" végzett gyomlálással) is.
Ti hogy gondoljátok nagyon szigorúan csak tornatermi tornaórát mond a jogszabály?
Brigi