[Tajfutas] Ferenc (non papa)

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Már. 15., P, 21:47:50 CET

Kapják:

1. Vida István
2. Tájfutó levelező lista - információ célból (nem közérdekű, csak magán)

Kedves Pista!

Nincs okod viccelődni a nevemen. Születési anyakönyvi kivonatom szerint
"Kéri Gerzson Ferenc" a nevem, ugyanez van a legtöbb okmányomban. Mindeddig
lehagytam a Ferencet, mert a rövidebb nevet szerettem. Most már csak azon
gondolkozom, hogy a spanyol névviselési szokások szerint anyám nevét is
hozzátegyem-e, akkor Kéri Hujber Gerzson Ferenc vagyok. :-)

Másrészt van egy testvérem, ő is Kéri Gerzson. Eredetileg Kéri István
Gerzson volt, de felnőttként névváltoztatási kérelem keretében az Istvánt
töröltette a nevéből. Erre lehetőséget adtak a jogszabályok. Apánk azonos,
anyánk különböző. Hosszú ideig nem voltunk kapcsolatban egymással, csak
jóval mindkettőnk szüleinek a halála után én kerestem meg, és azóta is
tartjuk egymással a kapcsolatot. Hogy még érdekesebb legyen, az ő fia is
Kéri Gerzson, aki Pécsen telepedett le, és ott zeneiskolai tanár, tehát 3
élő Kéri Gerzsonról tudok, magamat is beleértve.

Mivel nálunk az anyai nevet nem jegyzik az apai név után sorrendben
következőnek, ezért is találtam ki, hogy ezentúl beillesztem az egyébként
is hivatalos Ferencet a nevem mellé. Pláne miután a pápának választott
argentin bíboros közölte, hogy Ferenc pápa néven fog tevékenykedni.

Üdv:
Kéri Gerzson Ferenc