[Tajfutas] Enyves Éger kupa

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2013. Már. 15., P, 19:25:39 CET

Sziasztok!

Természetesen figyeltük mi is a híreket és látjuk, hogy még a megyében is
vannak járhatatlan, ill. életveszélyes utak.
Mi nem akarunk a piros riasztás ellen menni, de magunk ellen sem.
Azt látjuk, hogy a terepen alig van hó.
Csapadékot nem jósol ide az időjárás jelentés, de hideget igen.
Ezért döntöttünk a verseny megtartása és a mindkét napi későbbi délelőtti
null idő mellett. (11.00)
Nem akarunk senkit sem kényszeríteni, hogy induljon el a versenyünkön,
pláne azt nem akit nem enged ki a rendőrség, az időjárás lakhelyéről.
Ám aki megteheti, hogy elér minket és szeretne versenykörülmények között
futni ebben a furcsa márciusban, az jöjjön holnap.
További szép estét mindenkinek.

Üdv:
Sólyom

további infók: